Rabu, 16 Jun 2010

KELAS NASI DAGANG BERSAMA MA

Semalam sepatutnya aku belajar membuat nasi dagang bersama ma...Ye la...nasi dagang ma sedap seantero dunia...Disebabkan ada tetamu yang bertandang ke rumah malam semalam, kami terpaksa postpone kelas tu ke pagi ini...
Kelas itu bermula pada pukul 7 pagi tadi...akan tetapi, aku tidak dapat mengikuti kelas itu sehingga ke akhirnya kerana tekak aku mula rasa loya, kepala aku pulak pening...haru....ni semua gara-gara aku tidur sementelah subuh menjelma...tensionnya....akhirnya...kelas itu berakhir apabila ma menyiapkannya seorang...Tapi aku yakin, aku dapat membuatnya berbekalkan resepi yang ma berikan kepada aku...akan kucuba sekembalinya aku ke Cameron Highlands pada hari Jumaat ini...Insyaallah....maaf ma ya...

3 ulasan:

Fadz berkata...

Nak sikit!!!! :D

Tanpa Nama berkata...

ni mesti gara tgk citer sanmpai subuh.. huhu
wat gempak2 ek nasi dagang.. lauk biar lebih.. :)

anis

zurnaini berkata...

bukan tgk cite tp bc novel...hehe