Khamis, 10 Jun 2010

HARI-HARI CUTI

HARI NI MERUPAKAN HARI KETIGA AKU BERADA DI KAMPUNG HALAMANKU DI CHERANG RUKU,PASIR PUTEH...BKN PASIR PUTEH JOHOR ATAU PASIR PUTEH IPOH TETAPI PASIR PUTEH KELANTAN.

Seperti kebiasaan cuti akan aku habiskan dengan bederak (jln-jln), tgk cite jepun ngan korea dari pagi ke malam ke pagi dan ke malam lagi....sampai sesapa yang datang kerumahku...ops...ke rumah bondaku pasti jemu melihatku menonton cite jepun dan korea tak henti-henti.....marathon movie...i like...

hari ini

aku tak nonton tp aku menjahit...walaupun aku ni tak la pandai sgt menjahit tp boleh la menjahit jelujur tu...hehehe.... dah mesin jahit tu bonda aku beli untuk menjahit...so aku pon menjahit la...sambil-sambil menjahit, aku sibuk ber facebook...huhu...sambil-sambil makan kek coklat yang adik aku nour buatkan...sedap keknya tp tang toping tu kureng sket...tu la...masa aku buat, bukannya adik-adik aku nk tgk...tapi kira terror jugak la adik aku wat kek tu coz tu la first time dia wat berpandukan resepi aku yang meletop tu....kuekuekue....hari ni jugak aku g melawat anak sepupu aku nita...so kira aku baru dapat anak sepupu la ni...nama dia arissa...ops...actually aku bru dapat dua orang anak sepupu. Sorang lagi sepupu aku Leha tu beranak. Makin bertambah la cucu cicit Membunga ni...

semalam

aku tido umah pakda...pagi tadi aku baru balik umah aku...ops...umah bonda aku la...haiya...bila aku beli umah ni....huhu....semalam jugak aku layan je kerenah adik-adik aku nak gi Kota Bharu...jarak umah aku ke KB ni 50km jer...ala...kitorang bukan beli apa pon...beli kemeja ngan t-shirt tuk adik aku Ariff yang nak masuk UiTM ujung minggu depan ni...ramai-ramai adik aku...Ariff la yang paling pandai....hehe....cucu Membunga jugak...kitorang tak pi makan pon....kitorang makan goreng pisang jer kt lam kete...huhu...ye ar...nk kena rushing hantar si Ariff ni ke rumah Pak Da....

Kelmarin

aku g umah nenek aku je la....loh...korang tak tau ke sapa...tentulah nenek aku tu Membunga...aku sebenarnya de sorang lagi nenek...nama dia Zakiah....ha...lagu zakiah oh zakiah tu lagu nenek aku la tu....wehehe...kat umah nenek aku yang aku panggil mak tu...aku jupe makteh aku yang dok nogori tu... sambil-sambil tu,aku hantar la si Anis anak makteh aku tu. Hari tu masa aku pi umah makteh aku tu, aku bawa la si Anis ni ke rumah aku di Cameron tu.....Sonok aku main ngan si Anis ni...comeiiii....bila la adik nak pi umah kak long lagi ni...

tu je la coretan aku takat ni... mahgrib da ni...

Tiada ulasan: